" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Final year,, Hati kena sado!}
Thursday, December 31, 2015 | 12/31/2015 09:53:00 PM | 2Comment







hai uolls,,,
kenapa aku baru nak update sini kan..sory yer...bz beno sem ni.. final year beb.. kah kah kah.. kalut bak hang.. hahaha



disebabkan ptg tadi aku bru hbis paper yg ke tiga..dan mood aku kelaut nak stdy tuk paper seterusnya.. aku duk melepek depan lappy ni.. tngok nota sustain pun mcm x nok pandang aku jer..haha...niat hati nak tengok blog ni...sory laa nnti aku aktif balik yer.. tup tap tup tap aku dah final year dah ni.. sikit lagi oii nak habis nnti aku luang masa laa dekat blog ni okeyh...




aku duk kalut laa nak habis kan 6 paper ini..ari tu aku bezo beno dgn psm yop..next sem aku duk kalut masuk lab smbung psm..sape nak tlg aku.. sape sukarela..rela kan laa hatimu nak tlg aku ni..haha..aku x sbr nak cuti sem.. nak balik perak..lama beno teman x balik rumah.. homesick giloss.. mood stress aku dah sampai.. tu duk meroyan kat blog ni...



oke bubyee.. nanti jumpa lagii..adioss amigoss....





2 Said Something Friend :)