" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Kau dan Aku }
Sunday, August 30, 2015 | 8/30/2015 06:08:00 PM | 0Comment



Suatu hari nanti semua ini akan berlaku dalam kehidupan aku,,sama ada ia terjadi cepat atau lambat..sama ada aku pasrah atau menyerah..sama ada aku terluka ataupun tidak,,

Tiada yang mampu ditunggu atau menunggu,,tiada yang mampu melawan takdir..setiap manusia pergi dengan sebab..dan tiada sebab aku menahan semua yang ingin berlalu pergi..

Mampu kah kau tabah,,berjalan sendirian mengejar impian yang jauh kau impikan,,saat kau jatuh saat kau bangun sendirian..mampukah aku capai impian aku..saat diri berubah tetapi bersendirian..

Tiada yang memahami,, hanya diri kau dan hati kau sahaja,,di saat orang sekeliling menjauh pergi,,adakah kau mampu untuk bersabar..




Dear nz,,,
satu hari nanti kau akan pergi jauh,,kau akan pergi mencari kebahagiaan untuk kehidupan mu,,aku cemburu orang sekelilingmu selalu bersamamu,,aku hanya menumpang kasih sementara sebelum kau pergi,,terima kasih kerna selalu ada saat aku jatuh,,takut..saat aku gembira..menyimpan sesuatu di dalam hati adalah sangat menyakitkan,,sabar untuk menunggu adalah memenatkan..aku menyintai seseorang yang salah,,selepas dia pergi kau tabahkan hati aku,,kau gembira kan aku,,kau paksa aku lupakan dia,,Mungkin ini bukan takdir untuk aku dan kau,,aku harap untuk tahun tahun akan datang aku akan sabar bersendirian sabar menempuh dugaan dunia yang memenatkan..Suatu hari nanti sama ada kau atau aku yang akan pergi..aku tak pernah meminta untuk membuang mu dalam hidup aku,,hati aku sakit untuk berbuat begitu..tapi jika suatu hari nanti kau mengatakan yang aku membuangmu dalam hidupku,,biar lah aku seorang yang tahu sebabnya..perasaan ini tak mampu aku menolak tak mampu aku buang,,perasaan yang kau selalu dalam hati aku..aku harap aku mampu untuk ucapkan selamat tinggal..maafkan aku kerana rahsiakan hati ini..


-nukilan nf-


0 Said Something Friend :)