" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





sakan day!}
Thursday, January 22, 2015 | 1/22/2015 03:09:00 PM | 0Comment


sakan day!

bunyi macam best jer kan..
oh no no!! pengembaraan aku baru bermula..korg bercuti,, aku pun nak bercuti jugak kan... uollss x kesempatan lagi nak bercuti over the seaa or overseaa,, dalam2 malaysia ni sudah bagi yg tittle student mcm aku ni... 

tapi tapi cuti sem ni,,,sebulan tapi aku masih x planning lagi nak pi mana-2.. mungkin tunggu naik sem ngan kawan-2 aku x tahu trip pergi mana lagi...klo joho ngan melaka da puas da pegi... plan masih dalam proses.. 

hope hope sgt dpat pi bercuti..kental da lemak tepu lemak otak segala mcm lemak tak pi bercuti start final exam...sebelum start blaja harap dpt fresh kan otak.. buang kisah lama bukak kisah baru...pedulikan org,,wohoo!! 

sebab sebab aku tgok naik sem ni nye jadual..perghh!!menangis beb...sapa susun jadual lagu tu..aduihh,,,punah harapan ingt dpat bnyak berehat...nmpak nye makin naik sem makan seteresss,,,
what should i do,,what should i do,,, muehehe,,,




0 Said Something Friend :)