" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





2.0.1.5}
Thursday, January 22, 2015 | 1/22/2015 12:33:00 PM | 0Comment



hai,, hai korang....

selamat tahun baru 2015... akhirnya usia aku pun meningkat naik.. haha! aku 24 dah.. omg! omg!.. tidak aku percaya... yang semestinya aku rasa mcm belas2 tahun lagi.. nampak x org yang x terima kenyataan dah tuaa,,, well,, kalau org ckp umo skrg ni dah kawen beranak pinak tau.. ye ke??? hahaha!! oh, aku x nak percaya itu semua...

so, mcam mana dengan tahun 2015 korg,, still same? or ade yg da besar ke da tinggi ke gemok ke kurus... orait,, orait,, yang penting tu nawaitu x kisah kite rupe apepun kan jnji azam korg tahun ni dan lepas2 tercapai...

bagi aku tahun 2015 ni,, aku berharap semuanya berjalan dengan lancar,,, korang nak tahu tahun 2015 aku masih sama,, masih mcm ni,, mcm ni ape?? oke jap..





aku bz ni,,,,haha !






pastu,, 



aku bz makan,,, makan,, dan makan,,


pastu,,


tido,, tido,,,


pastu,,,



aku bz bersukaria..haha!



dan aku masih macam ni,,,








wohooo,, itulah aku...



oke korang,, apepun selamat tahun baru 2015..bubyyeee...

jumpa lagi nanti,,,


0 Said Something Friend :)