" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Hai dI sana,, di Sini,, di Mana jua :p}
Sunday, November 10, 2013 | 11/10/2013 04:13:00 PM | 0Comment


hai-2.... alhamdulilah bertemu lagi dengan blog... wahai blog sangatlah rindu... weih, budak kecik ko buat apee ea sampai x reti nak update blog dah.. berbulan kot.. bukan sehari dua hari,,seminggu dua minggu...ni berbulann!! APTB... aku msih berblog keyh..blog masih jiwa aku tuk taip menaip walaupun berbulan-2 ni dok penat menaip dgn kerja-2 yg mendatang.. hari ni dok gatai tangan ni haa nak update blog..sejak dua menjak assignment yg mnggu depan kena hntar dah siap kan.. tinggal saki baki jer.. huhu~~ kasi can weih kejap dkt hati yg tulus ikhlas update entry blog... 

done intro,, jangan merepek sgt...haha


ampun yaa ampun!! org di sekeliling ku jiran blog aku sbb jarang update entry.. first, aku bersyukur aku dpt belajar dekat UTHM johor yg terletaknya di hujung peta Malaysia... rezeki ade di mana mana... sebenarnya ape motif aku nak cite ni.. pasal kenegaraan?? pasal hidraulik?? pasal calculus?? pasal nature??? ohh tidaakk,,tidaakk!!! abaikan semua tu buat masa ni...entry kali ni aku nak feeling-2 syok sendiri menaip laa... 2 bulan aku duk dekat parit raja kenyang perut senang hati... asal mewah sgt makanan kat sini ni,,sebut jer apee semua ade,,terkejutt uollss!! tapi tak senang hati jugak dah dok belajar balik..tu laa dok umah dlu pas hbis dip bukan main goyang kaki...dah kena bljar balik pening kepala 360 darjah... aku rase aku sambung degree kat sini kan dah macam ade Prof,, Dr,,Ir dekat depan nama akuu,,,ewaaahh!!! betul cakap lect poly aku dlu.. korang diploma belajar basic2 jer dah masok degree nnti kena laa terbit2 kan rumus yg korg belaja dan mkin dalam dan dalam .. haa!! yg tu aku ngaku mmg betul.. tq puan sbb dlu bagi pra nasihat kat kami sblum smbung degree..


yess!! aku mengadap dengan jayanya segala test,,,kuizz,,assignment,,presentation...haha 2 bulan baru rasa pecah kepala..tidur x menentu...penyakit tak dpt tido malam jarang laa kena dah skrg ni biler smbung belajar balik...sbb asal jumpe katil ngan bantal jer tido dan tido...penangan sambung bljar... sape budak2 kat luar x nak kena pnyakit tak tido malam tu sila laa eaa sambung blaja balik.. aku suree,,,penyakit korg mesti elok blik... ingat entry berbulan bulan lepass yg aku harap dpt laa transfer credit.. alhamdulilah lepass,,, senyum sokmo laa... haa!! nak cerite dalam kelas pulak..semua nya lepasan politeknik..aku rasa dlm kelas aku mcm peta malaysia dah sbb majoriti semua negeri ada.. 14 buah negeri kan kat Malaysia tpi org perlis tak ade pulak.. negeri lain semua ada... semua loghat keluar antara phm x paham jerr...tapi serius best belajar sbb ekosistem,,dgn persekitaran..dgn biodiversity semua okee...kemudahan lengkap,, semua ada... cuma nak tak nak jerr... hehee...


done membebel untuk kali ni.. aku dapat peluang sikit jer hri ni nak update blog..see u next next next entry,, tak tahu bile... tunggu keyh ...byee zaijian adioss amiigoss!!!









0 Said Something Friend :)