" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





HapPy Birthday Girl !!!}
Friday, May 17, 2013 | 5/17/2013 05:25:00 PM | 0Comment



hai everybody !! hari nie cikna nak buat satu entry khas yg limited edition..ucapan cikna tak ada dekat pasaran,, ini diolah dengan hati dan fikiran dan ditaip menggunakan jari jemari cikna..



                       


Before the clock strikes twelve let me take the opportunity to let you know that you have grown a year more…


Happy birthday Nassha D'nie…



                       


dear nassha,,

akak,, say sorry sebab tahun nie dan tahun tahun sebelum nie tak dapat nak sambut birthday sama macam yang kite cerita dahulu,, ingat lagi?? akak selalu tak sambut birthday awak kan nassha,, haih... nassha jangan marah akak oke,,kalau ada jodoh ada rezeki satu hari nanti kita jumpa lagi.. 

akak kenal nassha,,macam mana nassha kenal akak kan..until now kite masih lagi rapat macam dulu...tapi sekarang makin jauh dan jauh tapi kita tetap pandang langit yang sama,,bintang yang sama dan bulan yang sama..tapi tiada apa yang akak dapat kirimkan dari jauh hanya doa semoga kesejahteraan yang berpanjangan  yang akak dapat titipkan saat nie.. akak mungkin tidak lah sehebat kawan-2 mu atau senior-2 mu yang lain yang selalu berdampingan denganmu untuk menyambut setiap ulang tahun kelahiran nassha..itulah kelemahan saat akak menjadi dewasa..tapi tidak pernah akak lupa bahawa kau lah satu  orang yang rapat saat ini untuk akak berkongsi segalanya..jikalau akak dalam senarai sahabat mu nassha,,tidak akan akak lupa yang kau jugaklah sahabat terindah buat akak..

di hari lahir mu nassha yang ke-21,,akak mendoakan semoga kau berjaya,,semoga panjang umur dan di murahkan rezeki,,semoga kehidupan mu baik-baik sahaja..

"setiap cerita mu dengan ikhlas ku tadahkan telinga untuk mendengar,,setiap permohonanmu ku lakukan dengan terbuka,,rungutan mu aku dengar dengan redha,,setiap masalahmu ke selesaikan dengan penuh sabar,,setiap gelak tawamu dan kata-katamu ku sisipkan dalam ingatan"

Mungkin ayat akak selalu didengarkan ketika kawan-kawan memberikan ucapan yang sama,, akak harap ucapan ini tidak menghampakan kerana setiap kata-kata setiap perkataan di taip dengan hati yang ikhlas.. love u little sister 



ikhlas  bersastera,,

 Kak Zana 





nahh,,ambikk laa kek nie,,satu untuk ahmad,,satu untuk nassha,,hihi






p/s: padanlah essay BM aku A,, hihi.. ahmad,,lap air mata tu..haha..

0 Said Something Friend :)
nahh,,ambikk laa kek nie,,satu untuk ahmad,,satu untuk nassha,,hihi






p/s: padanlah essay BM aku A,, hihi.. ahmad,,lap air mata tu..haha..


newer post older post