" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Bercerita tentang Rindu}
Friday, February 1, 2013 | 2/01/2013 07:13:00 PM | 3Comment



bila rindu jadi bualan....

ape arti rindu??? semua tahu kan apa erti rindu.. mesti dalam hati semua org ade rindu..tapi terpulang kepada setiap individu samada rindu dengan org jauh,, rindu dengan org dekat..atau rindu kepada sesapa saja mereka mahu.. rindu itu tak susah lah die kadang2 hadir tibe2 tanpa paksa..cuma kite je kena pandai sampaikan rindu itu..



bila aku bercerita pasal rindu.. ataupun bila rindu menjadi bualan.. itu bermakna yang aku jauh dari org2 sekeliling aku.. atau aku jauh dari suasana riuh rendah..  maklumlah da biase hidup bergelak tawa dengan kawan-2...

aku sediakan entry nie khas untuk kesayangan ku yang aku rindu... mesti korang pelik mereka atau sesiapa je mesti ade dalam entry aku kan.. blog ni bertahan lama sebab aku banyak nak menceritakan pasal kehidupan aku,, pasal kehidupan org sekeliling aku.. aku x reti nak buat cite atau entry ayat2 fakta..kebanyakkan entry dalam blog nie semua berkisar dengan ape yang hati aku rasa..ape yang fikiran aku nak karang,, dan apa yang aku nak terjemahkan pada semua2 yang aku sayang...

bila zaman belajar dah berhenti..2 3 minggu lagi belum rasa effect nye habis study.. masa tu enjoy..tak ade kehidupan nak bukak buku ke..nak runsing2 ke.. tapi selepas 1 bulan baru rasa,, okeii,,aku rindu keadaan sekeliling.. aku rindu org yg rapat2 ngan aku.. tengok rindu lagi kan..sebenarnya perasaan rindu tu lagi kuat bagi pihak yang sweet-2 bercinta..rindu waktu bercinta itu lain sama sekali rasanya dengan rindu pada kawan-2..yang itu aku x tahu mcm mne nak cakap..hihi.. kalau bercerita pasal  rindu mesti x kan habis sampai bila-2 kan..ye lah.. rindu itu kan satu anugerah...

aku cuma boleh andaikan..bila kita dah jauh sgt pade seseorg bermaksud berlainan tempat..pas tu kite dapat bertemu..kite dah spend time lama dah..bile je balik ke tempat masing-2. mesti rindu tu 2 3 kali ganda dari rindu yang kita tanggung selama ni.. sebab rindu tu x boleh nak nilai,, x boleh nak di ukur kan..




Rindu aku pada die memang x pernah terungkap,, makin aku tinggalkan poli,, makin aku rindu kan dia..walaupun satu jabatan kami jarang sgt jumpa..sebab die junior aku senior..tapi kami salu berhubung antara satu sama lain..dia jiwa aku walaupun dia ganas-2 ubi sikit..tapi kami satu jiwa,,satu pemikiran..kalau dapat jumpa dekat jabatan mesti ade je nak dibualkan sampai x habis2..ade je benda nak dibisikkan..ade je benda nak dikomenkan..x kisah lah jumpa dekat mana pun..tandas ke.. kat tangga ke secara tiba2..dia aku anggap satu2 nye kawan baik aku walaupun kami berbeza umor..orang yang aku percaya yang aku bole cerita segala2nya.. masa aku sedih,, masa aku nangis..masa aku ketawa..atau masa aku suka dekat seseorg.. buat masa ni setiap hari kami akan berhubung,,,mesti sesetengah org akan pelik kan mcm mana kami boleh rapat..aku pun x tahu mcm mana..kawan sejati mana boleh di nilai...itu lah org cakap berkawan bukan berdasarkan faktor umur...tapi kan .. sekarang nie aku berterima kasih laa kepada peneman hidup dia tu..ataupun kekasih hati nya..sbb bagi kitaorg rapat..



kepada nassha dnie dan Nazirul :








nazirul.. terima kasih bagi pinjam dnie.. haha.. akak tahu kau syg die sesangat kan..terima kasih lah sebab kau sudi gado ngan akak.. ko memahami akak mcm dnie..haha..both of u.. sumpahh sweet sgt.. akak 
doakan hubungan korang sampai jannah.. oke.. korang berdua maaflah akak suka susahkan korang berdua..suka mcj korg berdua.. suka kacau korg berdua.. dnie akak tahu kau ade kawan baik bnyak mana akak pun x tahu.. akak cume berharap akak nie ade masuk dalam senarai kawan baik dnie..bila dalam tab akak.. akak ade mark kan or favrite kan num phone korg berdua bermksud korg teman yg rapat ngan akak..teman akak waktu mcm2 laa...dnie terima kasih lah ye sebab x cemburukan akak dengan nazirul nie..dnie tahu kan perangai akak..akak sayangkan korang berdua,, bila dnie watsapp kat akak yang dia rindu dekat akak..sumpah ! akak terharu.. ade org rindu kan akak jugak.. dnie n nazirul ape yang ade sekarang nie kekalkan oke.. jangan mengharapkan yang lebih baik.. 



from your little sister :







3 Said Something Friend :)