" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Misteri hati}
Saturday, January 5, 2013 | 1/05/2013 04:31:00 AM | 0Comment

Bile kite suke seseorg itu actually sgt indah...

Ramai org ckp aku nie kpop lover laa.. minat artis tue laa artiss niee laaa... bukan stakat kpop lover mcm2 la yg akuu suke...  wallpaper pic artis kdg2 pic aku sndri.. ikut mood akuu laa masa tuee..  tapi nie bukan namanye taksub tau...

Sje nakk mengadmire org niee..  bilee kite sukee orgg tuee kite diam cnfirm tak dpt kan... tapi lebih elok kite diam jee.. biar kitee jee tahuu.. mne hla tujunye kann.. seyes ke x.. tpi sbb pertama adlah mlu...

Sbb knp akuu minat kpop2 niee.. korean band laa apee... bnde2 lain lagii...  punce utama adlh aku x nak patah hati..  tue sbnrnye..  cnth. Bile tetibe kite suke kat someone tpi sbnrnye die da berpunye orr suke org lain cnfirm kite patah hti bersamaan dgn jiwa kacau..  bagi aku skrg niee yg berumur 23thun senang minat artis2 koreaa niee.. minat sgt kan.. sbb akuu tahuu diorg jauh n bole ckp x kan wujud depan mata.. skdr fantasi.. wLau tahuu beribu lagi yg minat artis yg sama... tapi Aku x patah hati mcm mana dgn suke org yg betul2 wujud... 

Nak cri org yg sbnrnye nyee niee payah.. ALLAH jee tahuu jodoh pertemuan kitee niee... 

Jgn laa bnci akuu keyh sbb aku layan lagu kpop kee.. minat lagu rncak2 kee... bukan aku x minat lagu yg jiwang2 niee.. minat tapi dlu punyee cite...  skrg niee jiwa aku nakk yg rancak2...

Aku keras hati.. x adee laa.. keras hati nk bercinta mngkin.. tpi berkeras hati tuk bnde lain x kot.. 

Aku frust???  X kan kott.. berkurun daa.. senang dengan life.skrg  nie... walaupun aku bnyak nmpk senior aku n junior atau kawan sebaya aku kawen..  Khidupan mesti di teruskan...  betul x ??

Bile korg tgok org yg umo akuu sakan bercinta tapi aku bnyak kecenderungan kpada bnde2 x berkaitan ngan cinta senang laa nak kata mcm tuee kann. .. main2 lebih kan.. .. mungkin sbb x sampai lagii kott... 

Cume cite2 akuu katt tmpat lain skrg.. bermksud bukan hati aku more kpd cinta niee tapi kjyaan atau laluan aku nak ke hadapan.. mcm tuee lahhh gyenye ...

Contoh laa adee someone gile hebat ambik hatii aku nie kann.. mmg respect lahh..mybe masa tue da sampai.. nak ke arah itu... 

So dgn niee tutup laa cerite niee keyhh..  da terbukti kan...

* cume korg Jgn pndang sebelah mata dgn org yg minat kpop2 nie keyh mcm aku.. Sbb diorg lebih berfikiran positif dan tahu ape yg baik n buruk..  ape yg perlu n tak.. dan jgn taksub sgt * hihi


0 Said Something Friend :)