" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





FOR MY EX-BOYFRIENDS}
Saturday, January 19, 2013 | 1/19/2013 03:28:00 AM | 0Comment

Hai everybody...

Malam nie gatai tangan nak update entry baru...  okeihh...
listen...listen..listen... hahahaha..

Malam nie gatai tgn lagi kemaskini kan playlist mp3 kat enset niee...
Pas tue jumpe laa satu lagu niee...  dgr laa .. tue yg terus nak update entry sengal sikit.. haha

okeih,, bahasakan aku lahh keyhh.. bukan sbb rock or otai tapi x yah formal sgt ..hihi... kite suke sukii jee...

Sebenarnye lagu niee versi laki.. tapi klo aku nyanyi la kan jadi versi perempuan lah.. ok pee?? Pade yg thu tu nyanyi laa versi korg.. yg x thu or x pnh dgr pls search YouTube..

entry niee for my EX - BOYFRIEND... haha... sumpahh ! aku bani giler buat entry mcm nie kan... otai x... otai x...haha..  korg ade bran.. mksud aku bukan aku dedicted entry nie tuk tngkap leleyh.. ngis2... ohh,,tidak mungkin yaww...

Teruss jee lahh kan.. for my EX,,EX,,EX,,EX,,EX,,EX,,EX BOYFRIEND.. hamboii,, bnyak kan ex tue kan.. bukan bermaksud ex boyfie aku bnyak tue yaw..  sjee jee.. nak dramatic kan entry niee... hahaha..

hambikk niee tokk ko,, bukan terkenang kan masa lalu.. cume membuangkan waktu sebentar... kerek* x aku... hahaha

Goodbye Baby by hey miss chenta

Di saat ini terkenang dirimu.. (sory,aku x terpikir  da pun)
Teringat kembali saat kita bertemu..
Sinar wajah yang sering dirindu.. (x ingat dan x rindu da )
Di dalam tidur termimpi selalu.. (mimpi org lain ade la,x gune mimpi kau kan )

Tika berjauhan hati tetap satu.. (lirik ini x sama pun pe yg aku rse )
Kepada diri mu ku ingati selalu..
Kenangan indah bermain dikalbu..
Ingin ku kembali seperti dahulu.. (yg nie x masuk akal,,x sekalipun teringin nak kembali )

Goodbye baby this my last word for you..
Apa yang berlaku kau dan aku pun tahu.. (al kisah kita yg lain or kwan2  tahu kite break off adlah semua x betul,  kan ? Sbb hnye kau dan aku je yg thu kan )
Dugaan ini tabah hadapi biar berlalu pergi.. (da tabah sejak break lagi smpai skrg,, no cry without u )

I said i’m sorry forgive me i’m trying...(tpi aku x dpt maafkan ko lagi )
Ku harap dikau pun bisa begitu..
Usah kesali pemergianku cinta dihati mu.. (kau x menyesal dan aku pun x menyesal )

hihihi..  habis dah laguu... mesti korang nmpak mcm akuu kejam kan... ade laaa sikit... hihihi..
X ade kene mngena yg hidup or yg mati.. tpi kene mngena dgn si dia..
Selamat menjamu mata kalian
Kite jumpe kat entry lainn... goodbye



0 Said Something Friend :)