" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Sesuatu Yang tertingGal :)}
Sunday, June 3, 2012 | 6/03/2012 05:30:00 PM | 10Comment



Hai my new friends dengan kawan2 blogger yang lama…
Sehat ke korang semuaa….

Minggu niee feeling aku kepada blog berunsur romantic sikit keyh… hurmmm… nak start daripada mana ye yg perlu dikarang terlebih dahulu..

Kali nie aku rasa hati aku ade rasa bnde yg pelik… sejak aku lepak kenduri kendara umah sepupu.. sebenarnye best… okee je… happening jee…

Tapi hati aku rse merindui seseorang… aku x thu sapa.. x tahu nak describe kan org tue sapa?? Mcm ne rupa dia?? Nama sapa?? Bermaksud.. sapa yg aku rindu kan? Tpi perasaan tue tybe2 hadir …

Adesshh… penat aku fikir.. ape yg tak kena ngan aku nie kan…

Tengah sibuk2 tolong2 mak cik sedara aku buat kerja tuk kenduri.. tybe die tnye aku something yang pelik,, yg buat aku terfikir.. ape laa.. Mak cik aku sorg nie kan… die Tanya aku,, aku nie x de sapa2 ke means pakwe laa.. aku gelak lah.. aku cume cakap buat masa nie belum ade lagi… tbe2 mak cik aku menambah.. pergi laa cari sorg untuk menghiburkan hati masa tgh stdy nie.. bila nak cari calon nyaa??.. ade pkwe kan semangat sikit nak belajar… yang aku gelak jew laa kat mak cik aku tuee… tapi beb,, sentap jugak lah mak cik aku ckp mcm tue kat aku… haiyooo….

Sampai sekrang aku teringat mak cik aku pesan mcm tue… heee~~~ takot laa aku dengar…
Aku pun fikir,, dah bertahun gak lahh menyendiri kan… bila nak sampai masanya nye,, x sampai2 jugak kan… hahhaa… aku pun tak tahu laa bila… sorang2 mcm x caya jee dah bertahun2…

 Sapa laa nak aku kan.. hahaha… ngee~~~ wat ayat sedih jap... L… 

X pew laa… mungkin sampai masanya kot suatu hari nanti… aku akan betul2 respect kat someone yg bernama lelaki bila die mampu nak buka hati aku yg keras menyepi niee… siapa yang berani,, silakan… hahahaha….

    cinta sejati itu akan hadir ,, bila mata hati kita jujur mengerti     


Umur 21 tahun sekarang tahun 2012… masih single.. peace J

10 Said Something Friend :)