" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





KUATKAN SEMANGAT :(}
Wednesday, June 6, 2012 | 6/06/2012 09:36:00 PM | 2Comment



3 hari nie aku x berhenti fikir… kat mana kawan aku berada ?? aku search namanye kat mne2 pun semua tak jumpa.. aku cube kat fb,, kat twitter,, kat google lah semua x ade.. berpuluh kali, beratus kali aku search.. nama penuh,, nama samaran.. still x ade jugak..aku runsingg.. aku pening nak cari kau kat mana beb..

Tpi ALLAH bagi petunjuk saat aku buntu bertahun2  cari kau melalui internet.. terpapar satu group sekolah teknik kau dlu.. malam tue aku karang ayat bagi kawan2 tue sama ade diorg kenal ko berserta gambar kau.. aku berjaga mana tahu ade respon secepatnye.. tpi notification x muncul pun tnda2 diorg membalas.. sumpahh,, aku berharap ade good news pasal kau.. lastnye. . aku tertidurr…

Bngun2.. aku terfikir dan berharap ade good news yg membuatkan aku tersenyum tentang berita kau.. aku bukak fb aku tgok notification aku ade beberapa org bagi pesanan.. mule2nye,, aku dah tersenyum.. aku rasa happy org yg bgi pesanan kat aku tue org yg aku harap kenal kau.. tapi…

Tak diduga..Semuanya memang kenal kau.. tpi diorang pun x tahu kau kat mana.. diorg pun dah lost cntact ngan ko… aku ingat aku boleh cari kau.. aku terpaksa tangguh kan reunion  kelas kite dlu sebab berharap dpt cari kau .. tpi dah hamper 5 tahun lepas kite grad spm.. kau diam membisu… mungkin kau hepy kawan baru kat sekolah baru tue kan.. barulah kau lupakan kami.. 

Betul2.. aku last jumpa kau tyme tue kat  tingkap umah kau kan.. kan best kalau masa yang lalu boleh kembali.. boleh kita gelak2 dalam kelas lagi.. aku x kan bagi kau pindah sekolah lain.. walaupun keadaan memaksa kau buat keputusan macam tue..aku x pernah menyesal jumpa kau.. kau sahabat aku.. tak pernah aku lupaa…

Tapi….
Andai ditakdirkan suatu hari nanti kau dan aku berjumpa kembali… mestii kau dah x kenal aku sapa kan.. mesti kau dah x ingat aku kan.. tapi,, tak ape lah.. ape pun yang terjadi lepas nie samada kau ingat kat aku or x.. aku sentiasa ingat kat kau wahai sahabat..

Ya ALLAh,, terasa hati aku begitu sedih,, memendam perasaan yang begitu lama.. lamanya kau pergi.. muncul lah wahai sekali.. kenapa kau buat sahabat kau mcm niee…

‘ WALAU MACAMANA PAHIT PUN.. ITU ADALAH SEBUAH KENANGAN ’

2 Said Something Friend :)