" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





C.R.A.Z.Y.W.E.E.K}
Friday, March 2, 2012 | 3/02/2012 10:45:00 PM | 2Comment



hai-2... selamat berhujung minggu.. :)

minggu nie berentry lagi okeyh,,,

entry aku kali nie  crazy week...
knp?? knp?? knp???

hahaha,, sebab minggu nie dak-2 kelas aku x cukup nafas nak buat keje nak ke sana ke sini...
ohh,,, betapa stress nye students civil engineering...

okeyh.. mari saksikan time table aku minggu nie keyh.... 
berat otak,,berat otak....hahaha

mcm entry sblum nie aku nye cuti mid sem.. skrg da bis untuk cuti sem.. mcm biase laa kuliah berjalan seperti biasa... assgnment dah tentu ade tok antar nak cuti.. tpi bukan bermaksud aku kelam kabut sbb aku buat last minit keyh... tue sudah terbukti yang kerja terlalu banyak.. hahaha....


nak jadikan cerite... aku dok kolej kediaman biase laa tue kalau malam ahad mesti sume budak-2 baru balik kan sambil berbekalkan gossip ynag seminggu nye cutii.. aku x tahu laa bpe karung budak2 nie bawak balik gossip hangat... hahaha... malam ahad duk lepak dlm blik.. shre2 cite.. kau kemana cuti??beli ape??dating ke??? uisshh rmbut baru?? mcm2 laa feel...
tapi aku malam ahad org sebok pot pet pot pet sana sini,, aku sebok stdy kat meja aku nie haa.. konon nye isnin tue ade test hidraulik2.. aku laa budak baik balik cuti x de gossip tapi bawak assgnment yg dah siap.. hahahaha

isnin pagi aku kelas hidraulik 2 jam..test nye pasal.. baca 1 bab tpi masuk 2 bab.. mmg x laa jawabnye.. hahaha...ape pun tak boleh.. after 2 jam tue tanpa rehat smbung pulak kelas highway n transport 2.. msuk je kelas highway.. hamboii,,, kelas kau jahh !!! good newss.. (*tangan didada mata ke atas*) lect g tahu die nak buat test minggu nie jugak.. makk aihh.. kitaorg pilih test ari khamis kul 1 -2 ptg... sje je pilih hari lmbt2 bab x paham die ajar sgt.. hahahahahaa.. petang tue pulak.. adoiii... bengkel 3 jam... dari kul 2 sampai 5 ptg.. masuk pulak bengkel tanah.. mmg penat laa.. kitaorg ade 1 ujian kena buat.. slah stunye ujian mackintosh probe test.. berbekalkan tenaga 3 prmpuan 4 laki.. buat laa ujian tue.. mmg penat sih.. kena ketuk rod tajam sampai ke dalam tanah tue x pe.. kena ketuk smpai ketukkan tue cecah 400... mmg... grrr~~~ walau group kami ada laki pun bukan ade can pun nak skip.. kena buat jugak.. sama jee.. hahahhahaa.... 
hebat kaannn !!!! dengan sekian kalinya sakit laa kaki tangan pinggang... ketara,,ketara

selasa lak kelas start kul 8 sampai kul 5 non stop.. hahaha... petang tue pulak test math engineering 3... pagi tue smpai tgh ari kelas geoteknik2 dgn aturcara dan ukur bahan 2.. dah laa kelam kbut buat math bagi masa x sampai 4o minit pun.. bayangkan tgn nie haa.. x berehat dari hari isnin.. pulun sgt stdy... hahaha... mmg x rse tgn dah.. mcm tgn kat awang-awangan...

pas tue ari rabu.. kelas start lmbt tapi.. kena antar assgnment tyme tuee.. start kelas kul 10 ade kelas gnti tuk aturcara  petang kelas design kau,,, hahaha.. ptg tue lagi kul 5 smpai 7 kelas muet.. hahahaa... penat kaannn....

ari khmis kena antar report bengkel tanah... kelas b.i smpai kul 1.00 ptg.. yahh!!! ari yg ditunggu2 kan test highway,,, muke semua x boleh blah sbb bukan phm sgt.. yg aku tahu mata aku x larat start dri isnin tido 2 3 pagi.. huhh...  ptg tue kelas design.. pas tue ade kelas ganti muet smpai kul 7 mcm tuee... haahahaha... aku gelk suke je sbb aku penat.. hahahaa.. malam tue laa saat2 genting bab esok nye aku kena antar proposal.. konon nye kena antar 2 assgnment highway n design... start buat proposl dlm pkul 9 lebih mcm tue.. lpas aku buat assgnment geoteknik 2 yg kena antar ari jumaat.. aku habis dlm pkul 1 lebih pagi mcm tue.. smbung pulak buat assgnment lain try buat highway.. nak di katakan aku tido dlm kul 3 pagi cmm tuee,...

jumaat... aku bagun pagi.. x larat.. tapi bnde penting nak kena antar esok.. bukak pukul 8 pagi smpai 12 tgh ari.. pas tue kena dtg awal sbb nak berebut tajuk.. bayangkan.. mata nie.. bangun2 mcm mngis tue.. bengkak n sembap... hadoii.... konon nye ade kelas kul 8.. tpi smpai je kelas.. kelas batal... haiyoo,,, pas tue konon ade kelas ganti kelas ganti pun btal jugak.. apekah perasaan tyme tue.. pulun wat assgnment yg x bpe nak paham.. last2 lect ckp sya batalkan assgnment tue.. nanti sy gnti assgnment lain... pffttt*** .. lagi satu assgnmnt lect ckp antar minggu depan.. hadoii.. aku rse nak pengsan dah.. kehulu ke hilir.. kalau kat jabatan aku tue.. muke aku laa yang paling femes.. ke atas ke bawah kedepan ke blkang... heeshhh....

last2 nye aku dpt jugak rehat.. kaki niee haa.. dah naik kejang dah.. mata kalau boleh tersembul dah tersembul.. otak nie berat sesangat dah.. rse jem...hahahaa... dugaan betul minggu niee....
tue laaa lumrah hidup pelajar kejuruteraan awam.. bukan leyh rehat sgt... makin banyak sem makin x tergmbr perasaan tue.. hahahahaa....

k laa... smpai sini.. nak rehat puas2..top up tido mne yng patut.. pas tue nak mkn-2 di pesta konvo kat sini...
bubbyeeee all...nnti jumpe lagi dngn entry baru.. see you :)

2 Said Something Friend :)