" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Hahahaha :$}
Tuesday, February 7, 2012 | 2/07/2012 06:06:00 PM | 2Comment

assalammualaikum..
pembuka bicara pada entry aku kali nie :)

gelak,, gelak dan gelak...

sebenarnye tajuk entry tu nak mnggambrkan prtama kali aku buat ujian design,, korang tak tahu eaa.. sory2..aku translte kat sini eaa.. ujian rekabentuk struktur konkrit bertetulang (design).. kami terpakse ambik subjek nie tuk sem 5.. x pasti lak ade final ke x.. kawan2 lain ckp x de final.. tpi lect kami ckp ade final.. ntah betul ke tidak.. tue x pasti...

knp subjek2 lain aku x post entry kat sini tntg perasaan tue kan.. sebab subjek nie killer,, nak tahu killer mcm ne.. cube korang hentak pala kat dnding smpai brdarah.. mcm tue laa killer nye laa... hehehe,, x laa.. aku main2 jee...  subjek nie mmg susah laa.. die mmg subjek yg unik formula nye x yah hafal kite leyh tgok buku.. tapi bukan sbrangan buku atau nota.. tapi buku yg dinamakan BS (British standard).. dlam buku tergndung sume jenis formula untuk rekabntuk satu struktur..

lect kasi inform ckp akan ade test 1 untuk design,. aku pun prepare laa bak hang,,pulun nie siang malam buat balik latihan2 dan nota2 yg lect bgi... walaupun tyme tue berderet ade test dalam satu minggu tue 3 4 test.. tapi yg hampeh nye dtg2 je kelas dgn penuh jugak ilmu didada untuk jwp ujian.. last2 ujian cncel.. grrrrr.... ape pun tak boleh...

last2 sekali test nie jadi,., yupp!!! suke aku sebab dah prepare awal2 x de last minute.. pas tue dah cmplete paham... mmg cube laa sume latihan yang diberi waktu kelas... tupp !! tuppp !!! sampai masanya.. mmg berdebar laa bak hang... kami fkir x de ujian kan mybe lect nak batalkan sebab kelas kami kat bengkel.. x kan laa nak buat ujian dlam keadaan petang yg panas dlam bngkel bata yg berhabuk tu... tapi sangkaan sume meleset mmg ade ujian.. hahaha... mmg wakena beb laa... prepare daahhh !!! muke semua org bersungguh tu nak jwb test... hahahahahaha


sekali dpt soklan oke laa.. ade soklan kan.. sekali nak mule tue.. mule pkir smbil tersengih2 mcm kerang busuk... mule laa otak nak rungkaikan semua formula yg ade... aku pun start laa buat... paham dah konsep nak buat ape.. tapi stuck tybe2 bile mcm ade bnde dlm soklan tue da diberi.. masing2 mngelabah,, lect bole pulak ckp.. bnde tu kena cri.. tapi dlm pala otak kami ckp laa.. lect x pernah ajar pun yang tue.. mmg masing2 start berpeluh laa dlm kelas.. hahahahahaah :)

tapi x tahan kesngghan muke kawan2  yg lain bile bersungguh bukak buku BS.. selak kanan selak kiri..selak kanan selak kiri.. mklumlah bersungguh nak jwb2 test.. hahahaha.... berpeluh2 turun dgn mnyelak setiap helaian.. hahahaa.... sumpah !! lawak sih...

last nye dlam paper aku tue jwab je ape yg ade... mmg susah wehh.. boleh tekanan n mngis laa mnjawabnye.,,. hahahaha.... last2 bile submit paper.. aiyoyo encik kami x tahu laa ape yg kami merapu dlm jwapan tue... hahaha... tapi yg pasti formula dari awal encik ajar smpai habis mmg ade dlam paper tue ... hahahaa... lect aku pun sengih mcm kerang busukk... hahahahaa,,,, dalam ati lect aku mesti ckp kuang asam nye laa anak murid aku nie.. hahaahahaha :D

apepun,, pas tue balik kampung dgn senang hati sbb ari jumaat x de kelas....mmg aku x pkir da ape yg aku tulis dalam pper tue.. redhaaa.....hahahahahaha :)

sekian.. :D

2 Said Something Friend :)