" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Airmata seorang sahabat}
Saturday, January 7, 2012 | 1/07/2012 07:29:00 PM | 2Comment

salam,,

nak kata dlm mood yg betul waktu tulis entry nie,, rsenye tak..
percayalah aku tulis entry dlm keadaan mood aku yg sedih,, petang2 nie :(

aku dpt ngadu domba nie dlm blog sndri..aku dpt luahkan sedih aku dlm blog sndri...

aku nangis demi seorang sahabat baik,, aku nangis tanpa tujuan,, cuma aku terlalu sedih kehilangan kawan baik,, sbb die da tak mcm dlu...

aku rasa kehilangan besar akan die,, aku kawan die laa,, aku kan kawan baik dia,, aku nak jadi dia punye peneman sedih,, aku nak jadi die nye peneman kegembiraan,,,

sekejap tadi,, hanya melelapkan mata  sbb kengantukkan,, aku termimpi shabat baik meluangkan masa dgn aku,,, smpai skrg aku masih ingt lagi mimpi tue.. aku x tipu mmg dlm mimpi tue aku epy die ade dgn aku...

tapi bile aku bangun dari tido,, aku ingtkan nie sume knytaan.. tapi rupanya dia ade dlm mimpi je.. kitaorg da lama x jumpa.. da lama x cntct... dlm fb pun mcm angin lalu je...aku x tahu laa ape salah aku smpai die x nak tgur aku...ucap hai pun aku da bersyukur aku tak rasa mcm khilangan kawan....

aku bagun tido,, aku blur.. aku bersila terus atas katil,, aku termenung... knp mimpi?? perlu ke aku mimpi mcm tue,, sdgkan aku x fikir die sebelum tido pun... knp die wujud tybe2 dlm mimpi aku??

aku pun tak tahan sebak,, aku terus ke toilet sbb niat akan nak solat asar sekali,, tybe2 airmata aku mngalir tak tertahan,, aku nagis tuk lepaskan kluhan kecil je,,, tapi sbnarnye yg dalam hati nie terbuku.. aku try cntct die dlu  tapi die da tukar num baru.. tue pun aku dpt tahu dri mmber die.. die x bagi tahu aku pun,, tak pe aku x kesah aku tak berkecil hati..

x pew laa,, aku x kisah kalau die nak ckp aku belagak ke ape ke,, aku x kisah kalau die nak maki aku ape pun.. aku x minx pun hari2 die nak berhubung ngan aku.. aku cuma terkilan bab die tybe2 diam n x reply pun im aku kat fb,, ntah laa.. x ade sapa salah,, x ade sape betul... aku bersabar dengan kamu demi seorg sahabat..

mngkin pembawakan perasaan aku,,, maafkan aku kawan.. aku terpkasa luahkan sedikit cerita dekat blog nie,, hati aku berat.. tapi aku yakin aku sahabat baik ko kan... aku cuma terlalu rindukan ko kot,,, nak lepak sama2.. gelak,, kongsi cerita...

smpai sekarang aku termangu,, aku binggung... apa pun benda nie akan kmbali kpada yang asal..

selamat aku ucapkan kepada mu sahabat...





2 Said Something Friend :)