" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Haji part 2}
Monday, December 12, 2011 | 12/12/2011 05:11:00 PM | 0Comment

assalammualaikum...

hyep guys,,, okeyh mari kite berentry kembali...
mesti korang da thu kan haji part 1 da melabuhkan tirai nye dgn berjya mngondol anugrah terbaek,, wakakaka...
x dew laa...ala haji part 1 + erra fazira tue...hehehe.. pada spe2 yg tertnye2 tue yg mne...sila lah klik satu tempat belah kiri ruangan segala mak nenek entry...n sila laa bce..baru laa boleh smbung tuk part 2 plak.. :)

part 2 pulak eaa,, oke sebulan lebih kite raya haji n sebulan lebih musim org g haji,, so musim org balik haji pulak kan.. mesti laa ade cite lagi kan..

my family,, my mak cik2,, my sepupu sepapat pun decide tuk ambik mak cik aku kat KLIA .. flight balik kalau diikutkan dlm jadual 9 dis jumaat pagi 7.05 dah mak cik aku akan naik flight dri jeddah pkul 11.30 mlm ke malaysia.. so, my fmily n mak cik aku pun tolak malam dri rumah area pkul 1.30 mlm mcm tu.. smpai ke kl kire awal laa..n terus ke KLIA dalam area kul 5 lebih nak dekat kul 6 pagi.. so lepak2 punye lepak.. g kat screen board yg ade tulis sume pnrbgan yg ade in out kat KLIA nie.. flight mak cik aku delayed kat situ kul 10.30 pagi mcm tue tapi sume org tak pasan upenye mak cik aku nye flight delayed smpai ke 10 dis kirenye ari sbtu...hahaha... pakat sume balik umah balik...

hehehe,, fmliy aku lepak seremban umah sepupu sepapat..n jalan2 la pekan seremban..ahahaha... :)

10 dis,, mak cik aku naik flight dri jeddah kul 5.20 pagi n smpai KLIA pukul 7.00 malam.. sbb mlam tue mak cik aku da sms yg die akan naik flight tuk balik malaysia... so, kami ramai yg menunggu.. mulew2 ade laa sekumpulan 2 kmpulan fmily dtg tuk ambik nenek atuk mak cik pak cik yg sama2 balik haji.. lama kelamaan KLIA penuh dengan bertus2 org..hamboii,, meriah,, mcm tunggu artis turun..ahaha... mcm2 gelagat...

dlam setgh jam tunggu sembang2 masing2 kat KLIA tue.. sorg demi sorg pak aji mak aji yg yg bru blik aji kluar.. dengan beg yg penuh2 dgn haji yg sempurna..ceria je masing2 dpt balik ke malaysia dgn selmat.. sorg demi sorg..start laa anak pinak teriak menjerit..atukk!! nenek!! makk !! ayah!!.. mcm2 laa.. x kirenye dengan cucu berlari2 peluk nenek..al maklumlah..sebulan lebih x jumpe... kan,,kan

last skali..dlm area nak dekat kul 8 mak cik aku kluar dengan anaknye... oke lega..penantian menunggu penuh lega..hahaha... ramai org berhimpit2 masing2 nak tgok.. hahahaha... belum ade budak2 kecik yg buat kuat lentang,, ngis sana sini... hehehe.. tapi mmg superb best tgok org balik haji.. mcm2 feel kat KLIA tue...

ade corat coret pic sikit2..hehehe... kalo line nie oke ya... selamat menjamu mata :)

gue buat pose maut kat pokok krismas nie..hehehe ;)





ahaa,, tybe2 kluar pic muke aku kn..sory yaa temen2... hehehe... nie pic selingan.. hahaha shopping2..hhehehe


lalalala :)

eh2,, caya.. sebok jugak nak bergmbar..heheh snap from anis dak drjah 2 kot..ahaha

ayah cye n cucu sepupu

the big fmily.. ni sbhagian jee


ahahaha,, haikal dah bosan menunggu.. so die pun buat kuang lentang tunggu mak cek nye balik..

antara haji dan hajah yg baru pulang

yg jubah itam berdua tue laa mak cik sy n anak nyee.. :)

okeyh,, sekian terima kaseh..hehehehee :)

0 Said Something Friend :)
gue buat pose maut kat pokok krismas nie..hehehe ;)





ahaa,, tybe2 kluar pic muke aku kn..sory yaa temen2... hehehe... nie pic selingan.. hahaha shopping2..hhehehe


lalalala :)

eh2,, caya.. sebok jugak nak bergmbar..heheh snap from anis dak drjah 2 kot..ahaha

ayah cye n cucu sepupu

the big fmily.. ni sbhagian jee


ahahaha,, haikal dah bosan menunggu.. so die pun buat kuang lentang tunggu mak cek nye balik..

antara haji dan hajah yg baru pulang

yg jubah itam berdua tue laa mak cik sy n anak nyee.. :)

okeyh,, sekian terima kaseh..hehehehee :)


newer post older post