" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Aku}
Tuesday, November 1, 2011 | 11/01/2011 08:50:00 AM | 0Comment





aku menahan airmataku dari berlinangan di hadapan teman2 dan orang2 kesayanganku..
aku tabah demi sahabatku dan orang kesayanganku,,agar tidak nampak kekalutanku..
aku cuba sembunyikan apa yang aku rasa,,agar tiada sesiapa bersikap dingin dengan ku..
aku ketawa,,
aku gembira,, 
untuk teman2 dan org2 yang aku sayang..
kegembiraan ku,, adalah terlukanya jiwa ku,,merananya diriku..
kekasaranku,,
adalah untuk menutup perasaan emosionalku..
aku hapus sedihku,,
hanya untuk membuatkan kawan2 dan orang2 kesayanganku berasa tabah dan tidak keseorangan,,
jika ada keluhan di hati mereka..
tersenyumnya aku,,
adalah untuk menutup kesunyian dan kepiluannya hatiku setiap waktu..
setiap perkara yang dibuat adalah aku,,dan aku,,
tanpa mengagak apakah hatiku yang sebenar....



0 Said Something Friend :)