" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





PenSil & PemadaM}
Thursday, October 20, 2011 | 10/20/2011 08:24:00 AM | 0Comment

salam,,,
hye all bloggers...
entry kali nie nak korang bce satu kisah nie...
tentang pensil dan pemadam....
kite layan keyh cite nie~~~~



Pensil: Saya minta maaf..



                 Pemadam: Untuk apa?Awak tidak berbuat apa-apa yang salah.



Pensil: saya minta maaf. sebab awak cedera disebabkan saya. Setiap kali saya


 membuat kesilapan, awak sentiasa ada untuk saya . Awak akan kehilangan 


sebahagian daripada diri awak. Awak akan menjadi lebih kecil dan lebih kecil 


lagi setiap kali di sebabkan kesilapan saya



Pemadam: Itu betul. Tetapi saya tidak kisah. Saya telah dicipta untuk 


membantu awak pada bila-bila masa awak melakukan sesuatu kesilapan, 


walaupun satu hari saya akan hilang dan awak akan menggantikan saya 


dengan yang baru. Saya sebenarnya gembira dengan dgn ape yg telah sy buat 


utk awk. Saya tidak suka melihat awak sedih dngn kesilapan awk , dan saya 


berharap awak dapat teruskan perjuangan hingga ke titisan karbon terakhir 


walaupon tanpa sy.. 








see~~~


walaupun cite nie pendek je..tpi die mmbwa seribu erti kepada org yg memahami cite nie....


adakah kite akan seperti pemadam dan pensil..


ataupun,,,


adakah kite mampu menjadi sebahagian dari pensil atau pemadam...


renung2kan laa eaa.....

0 Said Something Friend :)