" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





BenaRkah MimpI iNI !!!!!!}
Tuesday, October 4, 2011 | 10/04/2011 08:34:00 AM | 1Comment

Salam……
Oh!! Sangat sudah bersawang blog ini…..fuhh,,fuhhh,,, tiup2 sawang n habuk2 yg ade….
Keeehhh~~~  mcm nie pun ade eaaa…..
Sory sesangat dgn tiada kehadiran entry yg baru….. bz mendatang laa……huuuu….. =)

Okeyh,,
Entry kali nie aku nak cite sal mimpi…
Mesti korang pun pernah bermimpi kan,,samada mimpi sedih,gembira atau fantasy ke,kena kejar hantu kew….mcm2 laa kan…..ade gak yg mimpi kite leyh ingt balik ade mimpi yg kite bngun2 dah x ingt…
Tapi kalo mimpi hantu2 tue sah korang mlam2 x cuci kaki sbelum nak tidur….hahahaha,,,,lagisatu tido x bce doa….
Hee~~~
Tapi aku mimpi malam tadi leyh tahan laa best nye…nak dikatakan pelik tapi benar…
Adakah ini mimpi atau sekadar khayalan….tapi nak kata berkhayal tue sesuai tuk mat jenin je bab die suke mnglamun kan,,tpi nie aku dah tido…sahh!!! Sahhh!!!! Mmg bermimpi….
Aku starting cite aku eaa,,,,

Korang pernah dgr x jdoh dtg dari kluarga?? X pun perkhawinan yg dijodohkan oleyh keluarga,,,,

Haiiyoo!! Scary laaa…….

Mcm nie, aku x tahu tybe2 mimpi nie kluar dlm tido aku…yg aku tahu mula aku dah dimekapkan tuk bertunang..so,aku tak thu dgn spe aku bertunang smpai msa pertunangan,,,yg aku tahu area umah aku dah macm kenduri…rupenya aku dah dijodohkan oleyh someone…someone yg aku x kenal tapi fmliy aku dah accept die..sbb tyme tue aku stdy…
Aku tnye mother aku,,spe lelaki yg dtg meminang aku,,mother aku ckp die dak baek dan dri kluarga yg fmliy aku kenal..ade seorg mak cik yg rapat ngan fmily aku nme nye mak cik jas tue pun msuk lam mimpi aku…die ckp budak tue baek bagai…die ckp budak tue minat aku dlm diam..tapi die x nak bgi tahu aku so, die trus msuk meminang aku terus….

Aku pun terkejut dan kecewa hmpir nak menangis,,yew laa kan,,aku x thu sepatah ape pun..last2 suruh aku kawen…tyme aku tunang tue,, mmg mcm psgan kawen lain laa..mngelatar bagai,,n pada tue aku redha jew laa tgok aku ditunang kan dgn laki tue,,penuh kluarga die dtg tyme tunang sume…tgn aku disarungkan cincin silver mcm tue laa..dan tue kali pertma aku tgok lelaki tue…
Oh!! Sgt boleyh tahan..hehehehehe…..die siap wat ucapan yg die terima aku sbgai isteri die laa pew laa kat radio…lawak laaa aku ingt balik!!!

Lepas tunang tue,,so tyme tue rilex laa…aku sembang ngan mak cik jas aku n mother aku..knp jadi mcm nie,,diorg ckp dah budak tue minat aku lama n nak kawen ngan aku..so, fmily aku setuju laa…aku tnye mother aku,,mcm ne kawen tyme muda nie tyme tgh stdy x terganggu ke..mak cik jas aku ckp tue dugaan tue tuk korang…n laki tue pun leyh accept....huuu~~~~ x dapat dibayangkan…

Masa aku tgh stdy sorg2,,tyme tue dah nak exam…nmpak tgn aku ade cincin…aku diam je stdy bab pkir nak exam kan…laki tue dtg kat satu tmpat,,aku tak pasti kat mne???  Laki tue mule2 mcm tgh main laptop die,,so, aku pun wat tak thu jew….aku tgh bukak buku,,last2 die dtg sebelah aku, betul2 duk sblah aku senyap2…die bace ape yg tertera dlm buku tue..aku pun terkejut…aku pun senyum jew laa die ade sblah aku..tpi tymetue mmg romantic laa….hee~~ pastue die gengam tgn aku..aku pun nmpak cincin ade kat tgn die…so dgn mnghadap buku aku pun membalas gengaman tgn laki tue,,mmg aku trasa tgn aku ,aku menggengam erat tgn die jugak…aku nmpak cincin kami berpaut bersama…terdetik dlm hati aku,,adakah kami akan bercinta selepas kawen…

Last2,,mak cik aku lalu lalang..die orang pun usik kamu..dieorg ckp,, haa!! Suke!..
kami pun tersipu malu…
tamatlah lebih kurang mcm tue…aku dah x bpe ingt mimpi lpas tue….

ntah laa…lebih kurang mcm tue laaa….
Ohh!! Adekah aku akan begini nanti…..
Scary!!!!!!!!!!!!!!!!
Kalo betul pun,,harap mcm nie laa,,,aku akan bhgia bercinta selepas kawen….

Ehh!! Lupew2 nak described tntg laki tue,,die tinggi2..muke nye mcm iras2 randy pangalila..tahu x spe?? Yg mcm pelakon crite cinta melody tue….jap2..aku tunjuk kat bwah pic nye mcm nye,,,,mcm tue laaa….




Heee~~~~ untungkahh…kihkihkihkih….


1 Said Something Friend :)