" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





TwiliGht}
Saturday, August 13, 2011 | 8/13/2011 02:12:00 PM | 0Comment

hye all readers,,,,

aku melangkah kan kaki aku ke blog nie dgn ucapan,, ASSALAMMUALAIKUM all...

dgn line yg mcm siput2 sedut,, aku mengagahkan jua untuk berentry kali nie...
report aku dah mcm org gile,,sbb ati memberontak2 untuk mnulis entry baru,,,hahaha,,, cehh!!!

,,TWILIGHT,,TWILIGHT,,TWILIGHT,,,

aku cnfirm laa mesti ramai yg pernah tgok cite nie kan..
n kenapa aku meletakkan tajuk twilight untuk entry aku kali nie,,,sbb aku nak share2 smthing sal cite nie...lagipun ape ade hal kan..bile2 masa je kite leyh mnulis entry 20 thun lpas ke 30 thun lpas ke...
huhuhux,,,,,,,walaupun cite nie dah lme keluar....

kalau nak jadikan cerita la,,aku pnh tgok dlu cite nie..episod ape ntah,,aku lupe dah mmg aku intrsting gile kat cite nie,,lpas lappy aku sakit n kena format terhilang laa satu folder cite nie...n skrg cite tue muncul balik...hahahahaha...aku buat ayat gile tuk korg....


mengikut penglihatan mata aku dan pemikiran otak aku ea : 

cite nie kan die ade beberapa episod,,mcm moon,saga,eclipse laa....mcm ala2 harry potter tue,,,n semua episod die menrik... sebuah penceritaan y boleyh dikatakan sbgai puak atau keturunan cullens family iaitu puak vampire,,ade puak manusia iaitu bella fmily,,kwn2 mnusia bella,,n ade jugak puak vampire jahat,,,puak serigala jadian....
apa yg besh ,,,percintaan antara edward seorg vampire n bella seorg manusia biase...dipertemukan di sebuah kolej,,, mesti tragik gile kan bile bella nie seorg mnusia bercple dgn vampire,,kite tahu je laa kan ciri vampire mcm nie,,pantang nampak darah,,,tapi bile bella n edward nie bercinta,,edward x pernah pun nak hisab darah bella walau kadg2 bella nie terluka,,sbb edward kuat semangat untuk protect cinta die atau kekasih hati die bella..snggup kan kerana cinta...die snggup lindung bella dlm bahaya,,dan akan ade disisi bella saat bella memerlukan edward atau bella diancam musuh....n keluarga edward (cullens family) semua dapat mnerima bella seorg mnusia biase dan bella mmpunyai shabat baik alice dri adik brdik edward...percintaan diorg sgt romantik,,,walau edward ilang dri pndgn mata bella,,,berbulan2 lama nye,,,cinta bella hnya pada edward walaupun die akui edward seorg vampire yg boleh membunuh bella bile2 masa..tapi bella sgt trust edward n sgt mncintai bella..edward mcm tak mmpu idup tnpa bella...jrangkan nak ade percintaan yg rumit mcm nie diantra 2 alam,,,cinta sepenuh hati,,,walaupun tahu ade kekangan atau halangan...di saat bella dlm dilema sbb edward pergi mninggalkan bella atas sbb2 tertrntu..ade seorg puak wolf dtg untuk mncintai bella,,tetapi bella hnya dpt mlihat byngan edward yg sentiasa wujud dlm bayangan bella...tnpa diduga edward hadir kembali dan mmbri sgala pnrgan yg jelas kpda bella atas sbb die pergi,,,dan bella diberi pilihan untuk mmilih jacob atau edward,,,,bella minx maaf pda jacab kerana die olwaz mncintai edward,,,,, 

cerita mmg ade part yg tersentuh dgn ayat2 edward n bella...besh beb,,,ape yg aku cite tue sikit sebahagian jew...kalau ade g laa terjah sndri cite nie....hehehehe =) 


when you can live forever,,what do you live for?????????


k la..kalau ade yg salah tntang pndgan cite nie..maaf laa yew..hikhikhikhik...

p/s : kan besh kalau report aku mcm blog nie..x ade format2 suke ati aku aje nak cite ape...adduusshhh!!!! hahahaahaha =)


0 Said Something Friend :)
when you can live forever,,what do you live for?????????


k la..kalau ade yg salah tntang pndgan cite nie..maaf laa yew..hikhikhikhik...

p/s : kan besh kalau report aku mcm blog nie..x ade format2 suke ati aku aje nak cite ape...adduusshhh!!!! hahahaahaha =)



newer post older post