" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Nassha d nie}
Sunday, August 7, 2011 | 8/07/2011 12:18:00 AM | 0Comment

hye allzz...

akhirnya aku berjaya menjerit dan membebel lagi di blog nie kan....
korang tertunggu x?? jgn geleng kepala oke!! x baek hampakan hati aku..kihkihkih =)

okeH ALL !!!

siapakah gerangan nama di atas,,tue2 kat atas tue...kat title tue...nak tahu cite??? jom dgr sya membebel..rmai2 tadah tinge oke...

....NASSHA D NIE...
pelik kan...nie laa org ckp nama secantik bahasa...hahaha....
ramai org jarang penah dgr nama mcm nie...sebab susah nak cari nama pelik2 mcm nie...
mule aku dgr nama die..dahi aku berkerut2 seribu,dua puloh ribu...hehehex....
tapi mmg betul itu nama die...nama die secantik org nye...korang x percaya? nanti aku tunjuk...tpi tunggu laa jap yew...bagi aku berentry dlu.... =D
budak nie sebenarnye junior aku..kirenye kalo di tambah di tolak di darab di bahagi umo die lebih kurang 19+...
die duk batang kali,area nak smpai kl kot..aku x GPS lagi umah die kat mne....hahaha
mcm ne aku terjumpa die...die nie dak poli aku n satu jabatan ngan aku..kirenya satu warisan jka kelas B laa...hahaha =)
aku mula x rapat ngan die..mcm sembang2 biase je sbb roomate aku satu kelas ngan die..die pun salu ketuk bilik aku nak jumpe roomate aku kan...
kami jadi rapat sejak bile pun x tahu...n bersyukur smpai skrg kami masih rapat....hope budak kecik nie ikhlas laa rapat ngan aku kan...
ape yg aku senang ngan die,,first,bab perangai die,,, 
die nie seorg yang boleyh aku senaraikan macam dibawah ni ;
1. cantek
2. x lembut..hahaha
3. baik
4. bertanggungjawab
5. tabah
6. peramah
7. suka senyum
8. cool
9. seorg yg bnyak cite n pengalaman
10. suke tegur org
11. femes,,kalah aku..hekhekhek
12. salu ingt org yg ingt die

dan mcm2 lagi la....penat aku nak describe pasal die nie...kami salu sharing2 cite...tue yg pling besh..lepak sama2,,bergossip sama2....bab die leyh kasi cite die,,n die jugak leyh tadah ngan cite sya...hakhakhak...
kami serasi bersama laa kiranya...tapi mmg besh rapat ngan die..budak nie sporting habis...
femes tue jgn ckp laa..tnye dak JKA spe yg kenal Nassha d nie angkat tgn..cnfirm laa...laju je sume angkat tangan,,hahahaha,,,,kalo dikire2 mesti laki pling ramai..fuhh!!!!!!!!!
ce, tnye aku spe kenal??? ntah spe yg angkat tgn..kui kui kui kui...

tapi sejak akhir2 nie..kami dah x berjumpe untuk setgh tahun...huhuhuhux...ceh!! aku buat cite sedih lak..yew lorh..aku prctikal kan...dah x besh..kalo x leyh lepak together2 kan d nie...heee~~~~~~

2 laa...actually bnyak lagi nak sokseh2 sal die nie..apakan daya,,mate dah berat nie pun..huhuhux...
jnji tetap janji....nie pic nye...

nie pic sya dan die...


dan ini lah org nye...hee~~ =)



0 Said Something Friend :)
nie pic sya dan die...


dan ini lah org nye...hee~~ =)




newer post older post