" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





BesH fwEns fOrevEr =)}
Monday, July 18, 2011 | 7/18/2011 08:42:00 PM | 0Comment

Hye readeRs...

bru muncuL entrY setelah laMa mngHilanG kan diRi..
bukaN pe,,skRg nie da nak msUk 3 minGgu aku prctikal..
mmg besh,,2 x di nafikan..mcm2 aku blajar..
pe yg aku blaja teori akhrnye dpt nmpak depan mata..
n bende aku x blaja,,aku leyh dapat tahu serba skit...
penat tue xyah ingt laa,,kdg2 mkn x mnentu,,kdg2 ikut tyme...
kdg2 terlebih bosan,,kdg2 otak dah jdi mendap bce2....
tmbah2 lagi duk tempat pnas kan..oHh makk!! redha jew laa kot....
panas pUn panas laa dik nOn oii.... janJi masyUk otak aKu....

hUhuh..entry kali nie bukan part sedih2..bukan part karut mngarut,,n bukan part fantasi,,,
ini part realiti yg sahih nie..heheehehe

bout mY besh fwens : :

aisHh..gembira bukan kepalang bile lepak ngn mmber lama kan berejam2...mcm2 cite2...
x cukup mulut nak ckp..x cukup tinge nak tadah..tapi mmg smthing aku rse hepy gile laa...
bukan mudah nak berkwan2 yg satu jiwa,,satu otak...
nak dpt besh fwens yg besh..mesti laa jadi diri sndri..x yah hipokrit...pasti korg akan dpt true friends...

sabTu hari tue 16/7/2011.. kluAr jalan2 ngan kwan aku..bab die blik kg..
mmg hepy x yah ckp laa..berbulan bru nak dpt jumpe balik...last2 kluar berdua je ngn die...
mmg sakan laa gelak...sakan mngutuk..sakan mengacau...hahaha... menyampah!!!!
mcm2 info dpt sal kwn2 lain...mklumlah masing2 ade khidupan yg diorg buat,n mcm2 ragam yg ade...
dapat kumpul sekali sekala kalau ramai2...mau nye x jadi pening...

kenangan yg sgt gile ngan die...n buat keje gile...
g pusing2 tmpat shopping,,g makan pizza,,,pas tue g shopping balik...
parking kete jauh2..pas tue buat keje gile berjalan...hahahahah...
masing2 mengah2...dlu tyme skolah salu laa buat jalan2 jauh2 nie...
skrg msing2 da transport kalo bleyh nak letak dpn pintu shopping mall..hahahahaa...
yg aku pelik...ari sbtu ari tue..sume yg lalu tgok aku ngan die pelik!!..
mcm artis je kami rasa..hahahaha.....pe yg lain ntah...
berjalan jew...ala!! aku tahu diorg nak mintak sign kat kami..tapi malu kan..kan...hahahahaha =)

selama berbulan birthday die lepas,,aku mmg janji nak bgi adiah kat die...
dah janji kan..pilih n beli tyme tue jugak laa,..
ape leyh buat meyh....kih kih kih
sory laa beb,,aku dpt bagi baju diesel yg x sbrapa tue jew laa...
2 pun yg cantik kan...hahaahahahaha
budus jew!!!

bile jmpe mmber2 kami kat luar...die ckp aku nie adek die..mmg aku senyum jew laaa...
bab mmg kami rapat mcm adk bradik...hiihh!!!!
pew2 pun thanks kpada kwan ku,,sbb bgi aku gelak2,,bnje aku makan ,,g jalan2..walaupun tempat situ je..
hahahahaha....



* alamak korang tak leyh laa nak post pic besh fwens aku..kantoii!!! hahaahaha.....biarlah jadi rahsia hati aku...jeng - jeng - jeng


KENANGAN YG MANIS BAGI AKU.,,WAHAI BESH FWENS @ KAWAN KU YG SENGET.... =)

0 Said Something Friend :)