" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Boys oVer flowers}
Friday, June 10, 2011 | 6/10/2011 02:02:00 PM | 0Comment

next enTry kaLi nie drama korean....
 BOYS OVER FLOWERS...

spe tak pnh tgok mmg rugi laa rse nye kan..hehehe..
sbnarnye,,aku pun bru tgok,,hahaha,,,tapi aku tgok jugak kan smpai abis..hahha..
dripada tak pnh tgok...

BOYS OVER FLOWERS

ape yg aku dpt dri tgok cite nie :

mcm2 aku dapat,,,mcm2 perasaan aku timbul tgok cite nie...
ade perasaan marah,,suke,,gembira,,senyum,,sedih,,nangis,,neves,,ingin thu,,takot,,
bercampur..adakalanye,,mcm nak hentak jew screen lappy nie sebab geram..hahaha...
aku tgok cite2 mcm nie hnya tuk mmnuhi msa yg tgh sgt lapang..hahaha...
dri wat keje x berfaedah kan..sambil tue aku mnyelam minum air laa...hahaha....

pe yg aku dpt lagi ialah erti cinta dlm cite tue..
aku dah phm maksud cinta lebih mndlam..
n aku dpt merasai sbnar-benarnya cinta tue...n aku dpt rasa smua kepyhan pngorbanan yg perlu..
aku meletakkan pda satu sudut mrsa ape itu cinta...
dan sejujurnye aku blum pnh merasai ape itu cinta bersama kisah2 ku yg dlu...
hahaha...yeaahhh !!! perfect,,,x prlu luka n aku hnya perlu gembira sesangat nyew...hahahha...
peneman aku adelah drama korean yang adew....hahaha

Gu jUn pyuo,,geum jan di,,song won bin,,si yi seong,,ga-eul,,yoon ji hoon...miss u all...terbaek!! hahahaha....

25 episod yang hebat !!!!   yeaahhh,,,



0 Said Something Friend :)