" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





rIndU iNi..}
Wednesday, May 11, 2011 | 5/11/2011 12:25:00 AM | 0Comment

rIndu Ini nak dinamakan apa eaa....
rindu teman sejati ku yg berada jauh dari mata...
hahahaha...
bila anda nak balik n berhang out dgn kwn2 lain..
arap2 laa die x lupakan aku kan...
aku rse kan entry aku nie asyik sembng sal rindu jew kan...
hahaha...nak wat mcm ne..dah tittle blog pun tulis suka suki hidupku..
so korng kena terima kenyataan yg setimpal lah..
eceyhh...dah macam ayat pew dah....
hakhakhakhak....
malam2 cengini bru leyh on9..
bab on9 siang2 x besh..x de feel..baik lyn astro,,tlg jahit mnik n masak...
sbb line pun mcm siput sedut siang2...lyn game kat lobby umah aku lagi besh..
dri nak tunggu line seciput tuew...hahahaha...
2 bulan nie ape yg ade n ape yg korg x buat...
aku abiskan masa dgn ikut mak aku jlan merata2...jahit baju org kawin...tgok astro..lyn2 cite yg ade...masak kat umah..
2 jew laa...aku thu korg msti x leyh buat punyew..hahahaha.....
n lupe lak..mlm2 mcm nie laa bru update blog n lyn fb jap..pas tuew trusss zzzzZZZZ.....
k laaa..buubbyyeee....

0 Said Something Friend :)