" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





H.E.N.S.E.M}
Wednesday, May 11, 2011 | 5/11/2011 01:18:00 AM | 0Comment

aDe pe dgn entry H.E.N.S.E.M nie...
haaa..mai2 dekat dok rapat2...ni nak habak mai niew..hahahahaha


pertama sekali aku introduce org yg top sgt sekarang nie kan...budak2 sume suka die..termasuk aku...
segala lawak sume bgi die...kalau jdi mc tuk majlis or event2 pe kalo x kite gelak x sah...
berhajat,,moga2 laa nmpak die secara live kan...fuhh!! hebat ...pergghh!!! popular mamat nie....x tahu nak rse zizan nie mcm ne...baik rasanye..tgok nye mcm peramah..style ade...kire oke laa tue...



1. ZIZAN RAJA LAWAK






2. SHAHEIZY SAM

nie lagi laa super duper top kan...kalo die lakon..mesti sume org akan tertunggu ayat dri mulut die kluar...pas tue lakonan die leyh tahan...sebab tue laa die dinobatkan anugerah bintang pling popular..mmg ikut slmba die jew kan...tapi mmg hormat org tua laa..mcm2 kelebihan die ade..sume boleyh..hensem abis shaheizy nie....stylo sesangat nyew...





3. SHAH JASZLE


menyesal kua akui..
x terima cinta mu..
dan kini engkau pergi..
meninggalkan diriku..

mesti korang tergiang2 lagu ni dkt telinga kan setiap ari selasa malam...
fUHHH!!!! asmara 2..perghhh  meruntun jiwa tuee...
cite asmara 2 sgt2 laa besh...tgok asmara yg tegas,,romantik,,penyanyang,,hormat..mmg kena ngn watak die..
kalo aku di tempat melati or zahlia..untung gila laaa....ceewwaahhh!!! perasan tue...hahahahaha.....
sumpah!! aku suke tgok lakonan asmara dlm 2..impikan laki mcm asmara tuk jadi teman hidup...walau bnyak konflik berlaku dlm hidup die...tenang je hadapi n selesaikan dgn mudah...mohon sgt2...mudah2an dihajati tercapai..amin....
susah nak cri lelaki mcm asmara tue...cinta..kasih syg..tanggungjwab,,n mcm2 lagi leyh pikul...ade pun susah sgt kan nak jumpe..sebab sume insan x perfect kan...kite tgok2 laa pic yg ade nie...
shah jaszle pun stylo gak...haaiisshhh...x kurang hebat nyea






4. AWAL ASHAARI

nie lagi laa...admire aku...hahahahaha....susah nak describe sal awal nie...kurang kontroversi..n seorg yg matang...hensem x yah ckp laa...smart x yah ckp laa..pe die pakai sume aku suke...dah name admire kan...cik abg nie laa pling aku ikuti setiap perkembngan nya...x tau laa mcm ne terniat suke kat cik abg awal niew...kwn2 kelas aku naik pening dah dgn awal ashaari sume niee...pujaan malaya tue...termasuk aku menjadi pujaan...sbb dri segi lakonan die,,dri segi percakapan die...gaya die..sume berbeza dan lain dri pe yg org lain ade...mungkin sbb tue kot aku minat die...berpelajaran jugak...complete laa sume....
FUHHH !!!!







x yah ckp laa...koleksi pic die mmg bnyak tersimpan semat jew dlm lappy aku nie..hahahaahaha...
aiiyoyoyoyoy..... cair ati jantung,,limpa..buah pinggang aku...hahahahahaa



** sebenarnya bnyak lagi yg hensem2 tpi mls lak nak ketengah kan...hahahahahahaa......korg cri sendiri...mesti leyh jumpe nyew laaa....kalau laaa salah sorg ade dlm hidup aku...ya allaH!!! bersyukur sgt kot....hehehehe....minat..minat...minat...minat...minat..... =D =D =D =D

0 Said Something Friend :)