" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





AISHITERU}
Sunday, May 8, 2011 | 5/08/2011 05:49:00 PM | 0Comment

aishiteru...
ku menunggu...
lagu yg sgt secocok buat aku..hahaha....
rse bahagia kot dgr lagu nie...
betul aku menunggu die...bab die tgh tUUTT....hahahaha..
x smpai ati...tpi sememang nya die teman sejati aku...
nak rse perasaan lebih2 mungkin x..bahgia die mnjadi teman sejati ku...
aku mampu lagi cntrol feeling aku nie...hahahakzzz...

tapi sian someone yg tunggu aku terima die..aku cume leyh ckp kat org tue tuk bersabar...
msih cube bukakkan lagi ati aku tuk die...

sbb aku masih risaukan sahabat baik ku itu...ati nye tgh gundah gulana...walaupun nmpak happy sokmo jew...
tapi ape yg di simpn n tersirat x de spe pun thu kan....
cian gak laa...hopefully,,x de kwn2 ade prsaan mcm tue..tpi aku mmpu bgi smngat jew...
arap die mampu laa arungi k...

yaaa....aishiteru.... =)

0 Said Something Friend :)