" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





cite..cite..cite}
Tuesday, April 5, 2011 | 4/05/2011 02:16:00 PM | 2Comment

hyep all...
teman ade cite nak g tahu kome nie...manyak sgt cite nye...x terkira haa...hahaha..ate kome layan jew laa yew...haha

holidaysz..holidaysz...holidaysz...patut nye pas final kan..tapi aku da olidays dlu da sblum final kat genting highlands..manyak syiokk meyh...da lama x berjalan sakan kan...huu~~ weeww~~ besh tempat sejuk2..i likee yaaww...nak dijadikan cite aku balik ari sbtu ke umah,,tup,,tup ayah aku ajak g genting..aku pun mengangguk laju2 laa..jgn lepaskan peluang..hahaha...aku pegi pagi tue jugak after blik umah..terus ke sana...sampai sana ptg...hobi aku da msuk kete mesti tido nyew...stgh prjlnan nk smpai genting aku bangun..wooww!! aku da nak cmpai ke puncak..ishh,,x sabar oden...hahaha...
pas tue cek in otel first worlds...fullamak...lobi die amazing gilew..penuh owg2..haha..pas msuk blik..pe lagi siap2 nak jln2 laa...kesejukkan nya biase2 jew...tpi mmg besh....

ish..mlm tue pun berjalan lagi..aku tgok kedai2 baju..n aku dpt satu baju..wakaka~~ besh gile...aku x sangka lak kan ABPBH 2010 wat kat arena of stars genting...ari ahad..mmg besar2an laa wat..aku balik ahad petang lepas jln2..aku masuk umah snow world..besh lol..main salji...ishh..mood mcm kat korea n area2 luar negara dah..hahaha...mmg layan laa dalam tue...sejuk sgt tue mmg...tapi mmg diorg ade bgi jacket n boot...fuuhh!!! dpt bergmbr2 lagi...

hahahaha..nak dijadikan cerita lagi..nak tnggu or x nak ptg skit...tapi kalo tnggu kat depn crpet merah mmg full la kan...ishh..x jadilaa...tgok2 jew laa..ptg tue aku nmpk mnyk jugak laa artis... nabil..maznah hamid..ning baizura..syahir spe lagi ea...ade yg x dpt cam jugak..hahaha

last nye kitaorg balik umah..tgok ABPBH 2011...mmg besh laa...lawak sgt...pngacara zizan, shera ngn raja azura...isshh..nampak AWAL ASHAARI ngn SCHA duk berdua..walawehh sweet gile kata kau...hahahaha....dan mlm tue yg menang SHAHEIZY SAM..mmg layak sgt..die sgt bes....i love u laa der...hahaha...sporting habis...hahahaha...

k la...ckup laa tue je cite nye kot...mau smbung stdy..tata...titi..tutututu...










Nie tYme wakTu maIn saLjI kaT snOw wOrlD ::








jap2..lom bis g...nie ade lagi stu cite..bout kami nye friendship...yeaahhh...kwn aku da bebas dri konkongan...suke sgt aku..hahaha...die leyh bebas bercoment berchatting..tnpa ade spe cemburu...syook gile...yeehhahaa!!! x sngka aku mimpi ko...kalo jdi knyataan laa kan..alhamdulilah..bersyukur aku..ko sgt baik..memang budus laa org yg x rti nak hargai ko tue...rilex der..mnyak lagi yg suke n syg ko..kwn2 leyh support ko slalu laa...jgn nak arapkan die je..dah x de jodoh..nak wat mcm ne pun aklo ko cple ngn die berthun...pew2 pun enjoy ngn life skrg....jgn sedih2 oke..buang masa jew tue....oke laa...hope our frienship never end oke...alalalaalla~~~

2 Said Something Friend :)