" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





Tak Paham!!!}
Tuesday, March 1, 2011 | 3/01/2011 09:54:00 PM | 0Comment

dear my blog..
aku x paham laa sekarang ni aku mara or aku takot atau perasaan lain apew?? aku x paham dengan orang sekarang ni..susah betul laa...aku pelik sangat2...nak tlg susah x tlg pun susah la...ish..malas aku nak pkir...baik aku dgr ckp mak aku lagi bgus..duk poly blaja je jgn nak ambik tahu sal org lain n sibuk2 sal org lain...betul ckp mak aku nie..org skrg nie susah nak paham mcm ne karenah die..lantak laa lepas ni..aku malas nak ambik tahu...suka ati laa...malas aku nak cakap pe2...lagi sebulan stgh aku nak pulun balaje je dgn life aku sendiri...da lama aku tersedar sal bnda nie tapi just wat sambil lalu jew bnde nie...tapi skrg aku da paham mak aku ckp..org lain x kan mmpu tlg kite kcuali diri sndri dgn kluarga jew...yess!! i got it..thanks Mom...i really appreciate that words now..huh!!! baik aku siap kan keje aku je...x de masa ngan semua nie laa..aku rase aku da lmbt nak stdy..final nak dekat da 18/4...tapi aku mcm sedar x sedar je...hurmmm....org akan pandang kalo kite nie berduet,,pandai..dan mcm2 laa...i want to prove lagi tuk sem nie...insyaallah...k laa..nak siapkan report...

0 Said Something Friend :)