" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





S.A.B.T.U}
Saturday, March 26, 2011 | 3/26/2011 11:33:00 AM | 0Comment

morning all...
sabtu pagi ke nie..actually bgun awal da sbnarnya...hati libang libur nak g ke x nak program anjuran unit kauseling n kerjaya iaitu mahasiswa benci dadah...takot sbnarya x pegi..sbb da duk kamsis nie sthun lebih x pnh lagi ponteng program...tapi ari ni first tyme wat mcm nie..2 pun ade sbb personal..byangkan laa ( ayat puan nubailah) ..ceramah tue dri kul 8 pgi smpai pkul 5 ptg..mmg x lalu laa..ape ke jadahnya smpai seharian..kalo buat smpai tgh ari je..mmg pegi laa...lagi pun sok seharian taklimat cidb..mmg x rehat laa kalo ari nie pegi aktiviti tue..kalo progrm anjuran jpk pegi laa...nie anjuran unit kaunseling..walaupun wajib..aku still ade dlm blik nie...hahahahaa

ahad taklimat cidb dri pgi smpai petang..mlm tue pulak jmuan blok...isnin ada test...selasa ade test n rabu ade test...bile mase nak stdy nye?? cube pkir..nie pun curi2 update blog...isshh...baik ujung minggu nie aku abiskan stdy tuk test..x laa skit otak nnti bile ari test nak smpai...nak strggle gilew2..

lagipun aku pun x phm..nak final nie..mkin berlmbk lak aktiviti die nak wat...awal2 sem tak pnh terfkir ke...isshh...karut lagi mengarut laa diorg nie...mcm2 feel nye...dan aku yakin mmg ramai x g aktiviti ari ni..tpi aku ada alasan musabab...hahahaha...teruk eaa...ishh....minx2 laa x de pew2 kan...haaddooiii...

letih tau x...stdents lain boleh lahh..x ngadap mcm kelas aku..berderet test nye..blum lagi taklimat..esemen yg last minutes lect bgi .. report bengkel lagi...so conclusion..aku tgh stdy skrg..hahaha.... =)

0 Said Something Friend :)