" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





penat la aYe.}
Sunday, March 27, 2011 | 3/27/2011 05:41:00 PM | 0Comment

hye all..hye blog..
waa..sgt pent laa ri nie..ish..pgi2 da kena bangun..bab ari nie ade taklimat cidb untuk dpt kad hijau..terpksa laa melangkah dgn longlai ke dlm blik air...siap2 punye siap..tup..tup pkul 8..tpi crmh tue start kul 8.30..first2 ngantok gak laa..bab die cite2..pas tue bnyk kpd ptunjuk kan slide tntng kmlngn di tapak bina...pas tue break untuk breakfast pagi..minum air teh tarik n 2 jenis kuih...isshh...kena smbung balik lak..ingt kan boring lagi..tpi boleh laa da x ngntok mcm tdi pas pekena teh tarik panas..trus sgr smpai tak tertutup dah..hahahaha..

so ceramah berjalan mcm biase,,mcm2 cite..mcm2 lwak..mcm2 insiden yg berlaku..ngeri beb..geli pun ade..yaacckkss...tapi sume hnya krna ingin mndptkan kad hijau..tpi x pew laa crmah tuk sekali seumur hidup..ape ade hal kan...harung jugak laa...tup..tup..tup...yeeaahhh!!! da kul 1..tyme to lunch...yiippaa..yiippaa...besh nyew....mkn tgh ari lagi..pas tue mmber ajak g KFC..so aku memanjang kaki aku nie..tuk follow skali...besh nye..ilang kempunan aku...hahaha..pas tue ceramah start balik kul untill kul 4 ptg..pas tue ade lak ujian induksi kan...nsib baik 10 soalan..klo ade puluh2 tdi mau aku tydo jew...pas tue jwpn nye aku tembak...penngg!! penggg!! penggg!! hahahaa...

yaahhooo!!! aku lulus dgn cmerlang 10/10...so aku akan dpt kad wrne ijau..kad CIDB...teruja nak mampos aku nie..hahaha....tapi kan buat laa kad wrne itam ke..wrna pink ke..oren ke...ijau jugak dipilih nye..ishh... otak aku mule mnyimpang jauh..hahahaha....last nye..aku blik bilik n update blog...hahahahaha..
k laa chow chin caw..tatatatatata.....


kalo nak thu..nie laa muke org sewel..x de keje nak wat tyme tgh taklimat...hahahaha 


0 Said Something Friend :)
kalo nak thu..nie laa muke org sewel..x de keje nak wat tyme tgh taklimat...hahahaha 



newer post older post