" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





WaRna-wArnI kAh...}
Sunday, February 27, 2011 | 2/27/2011 12:41:00 AM | 0Comment

Dear blog...

ari nie leyh dapat banyak benda..kerana ari ni hanya merehatkan otak tanpa membuka buku..pgi tadi bangun awal..dan x de ape2 yg menarik berlangsung..petang tgok movie korea "you re beautiful"...malam pulak di wajibkan turun sebab ade mcm konsert untuk pesta konvo...hanya bersiap ala kadar sahaja...seronok juga sbb artis nasyid malaysia turun..iaitu kumpulan nowseheart..suare2 diorg sgt sedap dan mendayu..dan kmpulan sgt mnarik minat aku nak tgok smpai bis..kerana mereka tidak lokek dgn berkata,,bercerita dan mesra rakyat..mmg terhibur tadi..pas tue lalan2 cari makan malam di pesta konvo..n ade stu gerai wat aku tertarik n terpaku..kerana bnyak sgt teddy bear yg aku minat2 n impikan..besh nye!! comel-comel....tgok diorg sweet2 je bab ade admire belikan bear..ade pkwe belikan bear...suke nye..mmm...aku bile nak dapat pulak nie eaa??? bila laa putera cinta hati aku nak adiahkan bear tue...beshh nye....isshhh22....lalan2 pusing expo tibe2 tringt kat expo sem lepas..
adessshh...moment yg aku nak lupe..tibe2 aku jadi teringat kan...tapi tyme konvo tue die da yg lain..n die tujukan lagu tuk aku..nak menitik air mata...tapi hanya mngis dlm ati...cver line bab org ramai..tgok die senang ati jew tyme tue kan..gelak2 dgn kwn2 n awek die...weeewww~~~ aku hnya memndang....ish...tibe2 jadi teringat...mmmm...try tuk senyum n pujuk ati aku sendiri...bnda da lepas jgn di kenang....mcm ne nak dapatkan bear tuee..ish gile teringin...who wants to buy this things for me???? ade ke?? ade ke?? impossible kan..kan...k laa blog...ini jew laa kot cite tok ari nie...mau titow laa...katil n bntal mcm pnggil2 da tue...isshh....nnti kite jmpe lagi k....nyytteee....cwweettt ddrreeaammmm......

0 Said Something Friend :)