" F l o w e r "

flower
WELCOME TO MY LITTLE BLOG. Dashboard | +Follow


Hai Welcome Here


" Somedays I just have to create My own sunshines :) "

We can chatting here





TIADA KENA MENGENA}
Saturday, July 2, 2011 | 7/02/2011 02:28:00 PM | 0Comment

hye readers2 ku sekalian.....

kerajinan membuat entry yg mngarut itu laa hobiku berleluasa sejak kini...kih kih kih
oyeehh!! mesti korg pelik..background cute2 jew..tpi alamak lagu kat belog jiwang nak mmpus..he he he....lumrah...lumrah...lumrah....

sesungguh nye aku memlih tjuk entry aku kli nie iaitu "tiada kne mngena" mmg sesuai kot....hu hu hu .....x komersil laa kan...entry krut mngrut..dpt dgr  lak lagu mendayu2...senget pew owner belog nie??...tpi mmg pun...aku mmg seorg yg senget....ha ha ha ha =)

lagipun lagu yg terhidang tok tinge korg tue sje2 je sbnrnye...klo aku dpt lgu bru yg sedap didgr walaupun meleleh2 akan ku psg di belog nie...hahaha... lagipun lagu ade kne mngena ke ngn diri aku?? setiap lagu yg aku ubh kat belog nie mne de kena mngena pun...ape pun x boleyh !!!!!!!

meh aku snraikan lagu pe yg pnh psng kat belog nie : bnyak yg meleleh or bnyk yg funky2 (tue pun kalo aku ingt)


1. sweet holiday - cn blue
2. lie - cn blue
3. love love - ft islands
4. kisah dongeng - stacy
5. cinta kita - stacy
6. sejuta cinta - marshanda
7. aishiteru - zhifilia band
8. rapuh - opick
9. lagu omputih ade.tpi aku x ingt 
10. berganti hati - anggun
11. di saat aku mencintaimu - dadali
12. pelengkap hidup - eren
13. puaskah - wali band
14. love girl - cn blue
15. after love - ft islands
16. sepi - 6ixth sense
17. kebahagiaan dalam perpisahan - shahir
18. hati berbisik - siti nurhaliza
19. diriku untukmu - nadia aqilah
20. i love you - oh won bin
21.hatimu milik ku - nera af9

nie je kot yg mampu aku ingt.....hu hu hu hu...bnyak yg meleleh ke tak???? kah kah kah =D
adooii..hobi menukar lagu di belog satu kepastian..takkan nak biarkan reader2 bce entry dgn lagu yg sama jew...msti boring kan...kebnyakkan lagu yg dipsng belog nie lagu korea jew...nnti marah laa my boy forever kat sblah tue x psg lagu die...kih kih kih

lagu yg senarai sebilangan kat atas tue x de laa kena mngena sgt dlm hidup aku pun..sekadar suke2..ataupun sekadar hiasan menyedap kan tinge2 anda jew...kih kih kih...x de kena mngena yg hidup mahupun yg mati...
kali nie sound tinge aku nak jiwang2 pulak...aku x laa bape jiwang sgt...muke legend ati cute...ha ha ha ha

mood untuk trlalu berjiwang sgt dah habis laa...dah x de stock dah....skrg nie jiwa cute2 je..menyampah odenn!!! =)



jadilah mcm nie..mendegar music untuk  mngembirakan diri



* selamat melayani entry yg kusut masai nie n slmat menjamu tinge anda dgn stiap lagu yg dipasng di belog nie oke...rugi x dgr...x dpt pngtahuan nnti..ha ha ha ...hope enjoy

betapa rugi nye kerana x tahu bpe bnyk genre music..TAPI JGN SAMPAI MELALAIKAN.. =)


0 Said Something Friend :)
jadilah mcm nie..mendegar music untuk  mngembirakan diri



* selamat melayani entry yg kusut masai nie n slmat menjamu tinge anda dgn stiap lagu yg dipasng di belog nie oke...rugi x dgr...x dpt pngtahuan nnti..ha ha ha ...hope enjoy

betapa rugi nye kerana x tahu bpe bnyk genre music..TAPI JGN SAMPAI MELALAIKAN.. =)



newer post older post